Klachtenregeling

Garantie
Wij zijn trots op de kwaliteit van onze producten en doen ons best om deze in topconditie te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te doen. Mail in dit geval naar info@tasvantess.nl.

Indien het gebrek binnen de garantie valt zullen wij ons uiterste best doen om een passende oplossing voor je te vinden.


Klachten
Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tasvantess.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur: https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Waarom shoppen bij TASvanTESS?

 

Jouw droomtas?

Exclusief! Vintage look

© 2013 - 2021 TASvanTESS | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel